Blog DJ Oles – dj/wodzirej

29-07-2010

Exchange of Sound Festival 2010

Wielkimi krokami nadchodzi Exchange of Sound Festival 2010 który w tym roku odbedzie sie u nas 🙂 mogę tak powiedziec bo event odbedzie się na lubelszczyznie […]
24-07-2010

Filmy Sunrise Festival 2010

Reporterzy TopClub.pl nie spia na bieżaco relacjonują impreze: Sunrise Festival 2010. Jest juz bardzo dużo odjechanych zdjęc i filmów z 1wszego dnia imprezy, która ciagle trwa […]
24-07-2010

Sunrise Festival 2010 Live

Juz mozecie śledzic Sunrise Festival 2010 na żywo. Wszystko dzieki portalowi TopClub.pl , ktorego reporterzy sa na imprezie i śledza na bieżąco przebieg imprezy. Newsy o […]
15-07-2010

Omega Club na topclub.pl

Dyskoteka Omega Club Stanin posiada już swój oficjalny profil na portalu TopClub.pl. Także dje którzy w omedze sa rezydentami czyli Dj Valdee i Dj Abrams.Teraz możecie […]
06-07-2010

Ruszył Top Club!

Można powiedzieć że długo oczekiwany portal rozrywkowy o którym ostatnio dużo słychać w sieci wystartował! Lecz nie jest to jeszcze 100% tego co być powinno, otóż […]
27-06-2010

Zespol Monopol znika z sieci

Zespół Monopol znany z utworu “na melanżu” znika z sieci, a to dzięki wytwórni, która wydaje płyty tego “zespołu”. Na portalu djoles.pl usunięto ponad 35 kawałków […]